BoboVita, marka należąca do firmy NUTRICIA, przygotowała akcję promocyjną nowego produktu. To linia wielozbożowych płatków śniadaniowych dla dzieci po 18. miesiącu życia. Do opakowania płatków dołączono prezent – magnes w postaci trzech sympatycznych misiów. Za gadżet odpowiadał Fortress Gifts, specjalizujący się w wielkowolumenowych kampaniach promocyjnych. Ogólnopolska akcja promocyjna trwa do wyczerpania zapasów.
BoboVita wprowadziła na rynek wielozbożowe płatki śniadaniowe dla małych dzieci, po 18. miesiącu życia. Płatki, oferowane w trzech wersjach smakowych: kakaowe kuleczki, miodowe krążki, bananowe gwiazdeczki, bogate są w witaminy i składniki mineralne. Do opakowań płatków dołączono prezent – magnes z motywem trzech sympatycznych misiów: pszczółki, indianina i czarodzieja – występujących na opakowaniach płatków. Gadżet przygotował Fortress Gifts, specjalizujący się w masowych akcjach promocyjnych.Płatki śniadaniowe BoboVita to pierwsze i jedyne tego typu płatki w Polsce, które są dostosowane składem, wielkością i teksturą do potrzeb małych dzieci. Mają również niższą o 30% zawartość cukru niż w innych standardowych płatkach dla dzieci.
Kampania promocyjna BoboVita skierowana jest do mam maluchów, którym bliskie są potrzeby prawidłowego żywienia ich dzieci. Miś w postaci magnesu na lodówkę z pewnością przypomni im o smacznym i pożywnym posiłku, wspomagając trenowanie umiejętności samodzielnego jedzenia.
Akcją promocyjna odbywa się w sklepach na terenie całego kraju. Trwa do wyczerpania zapasów.
Fortress Gifts
Fortress S.A. jest liderem w realizacji wielkowolumenowych promocji gadżetowych (Fortress Gifts) dla firm.
Łączy trendy w produktach promocyjnych z wiedzą, kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku, kontaktami handlowymi, wysokimi umiejętnościami w zakresie importu, logistyki i finansowania kontraktów.
Realizuje najbardziej nietypowe, indywidualne zamówienia o dużym wolumenie. Dzięki temu, kampanie gadżetowe Fortress Gifts są niepowtarzalne. Ma pomysły na produkty promocyjne, pomagając Klientom w dopasowaniu produktu do koncepcji akcji promocyjnej.
Fortress cieszy się zaufaniem uznanych firm sektora FMCG, między innymi takich, jak: Unilever, Nutricia, Kompania Piwowarska, Danone, Coca-Cola, Maspex, Coty czy Felix, wydawnictw H. Bauer, Gruner + Jahr, KDC oraz banków, m.in. Lucas Bank.
Dotychczasowymi hitami okazały się dostarczane przez Fortress maskotki i koszulki wspierające sprzedaż produktu witaminowego Vitaral, pluszowe misie Saga zwiększające sprzedaż herbaty marki Saga oraz bajkowe lunchboxy Rama, cieszące się uznaniem w całej Europie oraz maskotki Małe Głody, towarzyszące promocji sprzedaży serków Danio.
Na europejskim rynku znalazło się 28 mln artykułów promocyjnych stworzonych przez Fortress Gifts.
www.fortressgifts.pl
www.facebook.com/FortressGifts
Link do strony artykułu: https://wm5.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/misiowy-magnes-w-prezencie-fortress-gifts-dla-bobovit